FANDOM

-Szybciej! Nie mam całego dnia! | Karolek

788px-NoSleepForCranky49
Bezsenność Karolka
Bezsenność Karolka (ang. No Sleep for Cranky) - jest trzecim odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Karolek pracuje przez całą dobę i nigdy nie może odpocząć. Sylwek denerwuje go opowiadając kolejną opowieść, przez co ten sie złoszcząc upuszcza ładunek. Ten uderza w hangar zamykając Sylwka, Wilusia i Benia w pułapce. Wiluś i Benio proszą Sylwka by opowiedział imi opowieść ,a ten opowiada ją przez całą noc, co powoduje, że Karolek nie może wytrzymać. Gdy Hubcio w końcu doprowadza tory do porządku Karolek zaczyna być miły. Jednak nie trwa to długo.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy hangar się przewraca widać, że lekko uderza w Sylwka.
  • Gdy Sylwek mówi: "Przypomniała mi się historia o starym latarniku!", kamera się trzęsie.
  • W opowieści Sylwka widać, że woda, która obmywa kadłub statku jest wydobywana z węża ogrodowego.
  • W kilku scenach mechanizm twarzy i oczu Karolka, jest widoczny w oknie jego kabiny.
  • Zawiadowca posyła na miejsce wypadku Hubcia mimo, że duży hangar jest dla niego zbyt ciężki do podniesienia.
  • Mężczyżnie, który informuje Grubego Zawiadowcę o wypadku brakuje brwi.
  • Gdy Tomek mówi: "To coś nowego!", w oknie kabiny Piotrusia widać przewód lub drut.
  • Sylwek twierdzi, że widział jak Frachtowiec niszczy hangar mimo, że wtedy nie było go jeszcze na wyspie Sodor.
  • W Australii i Kanadzie ten odcinek z powodu błędu został wyemitowany przed emisjami odcinków Sekret Sylwka i Hubcio na Ratunek, więc widzowie nie wiedzieli kim są Sylwek i Hubcio.

Galeria

Bezsenność Karolka - (HD) -Seria 6-

Bezsenność Karolka - (HD) -Seria 6-