FANDOM

BurnettStone

Burnett Stone z portretem Damy

Burnett Stone - jest postacią, która pojawiła się w filmie pełnometrażowym Tomek i Magiczna Kolejka.

Historia

Burnett Stone głęboko w górach ukrył pewną tajemniczą lokomotywę o imieniu Dama. Pewnego dnia Burnett Stone odwiedził wyspę Sodor, zabierając ze sobą swoją lokomotywę, gdzie sporządził jej portret, który póżniej odnalazła Stacy Jones. Zabranie Damy ze sobą na wyspę było błędem, ponieważ podstępny Diesel 10 zagroził lokomotywom parowym, że ją zniszczy. Szybko ją odnalazł i ścigał ją tak długo, że tej skończył się magiczny węgiel. Korzystając z okazji zniszczył Damę niemal doszczętnie. Na szczęście Burnett Stone ją odnalazł i ukrył głęboko w górach, gdzie póżniej ją odbudował. Chciał znowu ją uruchomić, ale nigdzie nie mógł znależć magicznego węgla. Póżniej Burnett Stone zaprzyjażnił się z chłopcem o imieniu Patch, który często go odwiedzał. Miał też wnuczkę o imieniu Lily. W końcu Burnett Stone znalazł magiczny węgiel z pomocą lokomotyw pracujących na wyspie Sodor. Po uruchomieniu Damy Burnett Stone wraz z nią przybył na wyspę. To był błąd, ponieważ kilka dni wcześniej Diesel 10 wrócił na wyspę by odnależć Damę i tym razem ją dokładnie zniszczyć. Burnett Stone oraz Tomek do tego nie dopuścili i pozbyli się spalinowoza.

Występy

Burnett Stone wystąpił w:

Ciekawostki

Galeria