FANDOM

 -Nic się nie stało. Mówcie mi Boguś! | Boguś

TheDiseasel18
Chorobowóz
Chorobowóz (ang. The Diseasel) - jest dwudziestym pierwszym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Wiluś i Benio zostawiają swoje wagony na bocznicy by pojechać po następne, ale kiedy wracają wagonów nie ma. Ich maszyniści widząc plamę oleju napędowego na torach stwierdzają ,że wagony ukradł spalinowóz. Dwaj bliżniacy postanawiają odszukać spalinowoza. Wkrótce go odnajdują i mu dokuczają, ale wtedy przyjeżdża Edek i ich uspokaja. Bliżniacy przepraszają spalinowoza, który ma na imię Boguś i wracają do pracy.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł: "Choroba Diesel"

Niejasności

  • Maszyniści mówią, że zdejmą tablice z imionami i numerami, ale Wiluś i Benio nie mają numerów.
  • Gdy Wiluś i Benio jadą po kolejne wagony, nie znikają tylko zatrzymują się na samej górze ekranu.
  • Gdy Wiluś i Benio cofając się jadą po kolejne wagony widać na górze ekranu widać ręce, które mają ich złapać.
  • Gdy Wiluś i Benio zauważają brak wagonów, nie ciągną wagonów po które pojechali.
  • Gdy Wiluś i Benio przejeżdżają przez rozjazd i Wellsworth widać wyposażenie studia.
  • Gdy Wiluś po raz pierwszy przyjeżdża do bogusia ,po prawej stronie widać wyposażenie studia
  • Gdy Wiluś i Benio wjeżdżają do hangaru, obok niego widać puszkę.
  • Gdy Edek zatrzymuje się obok wszystkich jego małe koło jest wykolejone.
  • Gdy Wiluś i Benio przepraszają Bogusia, za Wilusiem nie stoi Edek.
  • Na samym końcu widać, że w oknie kabiny Bogusia odbija się wyposażenie studia.

Galeria