FANDOM

Polandxenglish

DuncanAndTheHotAirBalloon80
Damian i Balon
Damian i Balon (ang. Duncan and the Hot Air Balloon) - jest jedenastym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Dzieci Pana Patyczka obchodzą urodziny. Damian jest zawiedziony gdy dowiaduje się, że dzieci zamiast wybrać się na przejażdżkę specjalnym urodzinowym pociągiem, spędzą dzień latając balonem. Damian odbiera balon, ale jedzie nieostrożnie w wyniku czego liny trzymające balon na wagonie się zrywają. Damian postanawia zgubićbalon mając nadzieję, że wtedy dzieci spędzą dzie swoich urodzin podróżując jego pociągiem. Niestety dochodzi do wypadku. Balon ląduje na dachu domu zawiadowcy i zostaje przebity. Zjawia się mechanik, a Damian postanawia naprawić swój błąd. Wpada na pomysł by załatać dziurę w balonie urodzinową flagą zdobiącą jego kocioł. Balon zostaje naprawiony i po chwili znowu wznosi się wraz z zawiadowcą i jego dziećmi w powietrze. 

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Sławka, Radka i Damiana.
  • Balon powinien być transportowany ze spuszczonym powietrzem

Galeria