FANDOM

Lista postaci, które pojawiły się tylko w serii opowiadań magazynowych:

Nowy Maszynista Bogusia

ANewDriver4
Nowy Maszynista Bogusia (ang.A New Driver) - nigdy wcześniej nie prowadził spalinowozów. Wcześniej współpracował wyłącznie z lokomotywami parowymi. Przez to nie słuchał rad Bogusia. Doprowadziło to do zamieszania. Maszynista wykorzystał swoją drugą szansę i zaczął słuchać rad swojej lokomotywy.

W serii magazynów nowy maszynista Bogusia wystąpił w opowiadaniach Nowy Maszynista i Druga Szansa.

Kierownik Zoo

TheEscape5
Kierownik Zoo (ang.The Park Manager) - był kierownikiem zoo i dobrym przyjaciele Piotrusia, z którym często rozmawiał. Gdy z zoo uciekł lew, wraz z Piotrusiem pojechał go odszukać. Gdy znalazł lwa, uśpił go i zabrał w wagonie służbowym Piotrusia z powrotem do zoo.

W serii magazynów kierownik zoo wystąpił w opowiadaniu Uciekinier.

Gospodarz

PlayfulPassengers6
Gospodarz (ang.The Farmer) - powiedział Kaczorowi, Bogusiowi i nieznośnym wagonom, że byka, którego chcieli zawieżć na targ nie zamierza sprzedać.

W serii magazynów gospodarz wystąpił w opowiadaniu Zabawni Pasażerowie.

Złodzieje

Edward'sEscape3
Złodzieje (ang.The Thieves) - włamali się pod osłoną nocy do fabryki zabawek. Zauważył ich Edek i pomógł policji ich złapać.

W serii magazynów złodzieje wystąpili w opowiadaniu Detektyw Edek.

Leśniczy

TreesandTunnels3
Leśniczy (ang.The forest ranger) - przybył nocą na miejsce wypadku, w którym brał udział Henio. Stwierdził, że w pobliżu torów prowadzących przez las mieszkają borsuki. Gruby zawiadowca dla dobra zwierząt postanowił zamknąć linię.

W serii magazynów lesniczy wystąpił w opowiadania Drzewa i Tunele.