FANDOM

Ten artykuł jest o 'historia magazynowa'. Być może szukasz 'odcinek'.
GhostTrainmagazinestory10
Duch Pociągu

Duch Pociągu (ang.Ghost Train) - jest historią magazynową. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Piotruś opowiada Tomkowi i Tobikowi historię o pociągu widmie, którą słyszał od maszynisty. Tomek nie wierzy w istnienie tego ducha i śmieje się ze strachliwości przyjaciela. Następnego dnia Piotruś mówi maszyniście, że Tomek nie wierzy w duchy. Maszynista mówi mu, że on także w nie nie wierzy, a ducha, o którym mu opowiadał, widział w telewizji.

Pewnego dnia Piotruś póżnym wieczorem jedzie obok gospodarstwa. Nagle uderza w stojący na przejeżdzie wóz pełen wapna. Lokomotywa zostaje cała pokryta wapnem. Piotruś jedzie do najbliższej budki drużnika. Nastawniczy widząc brudnego Piotrusia mówi maszyniście aby go umył, bo inaczej ludzie pomyślą, że to duch. Piotruś wpada na pomysł jak przestraszyć Tomka. Tobik postanawia mu pomóc.

Tobik przyjeżdża do Tomka i mówi mu, że Piotruś miał wypadek. Dodaje też, że widział coś co wyglądało jak duch Piotrusia. Tomek się jednak nie boi. Nagle zjawia się pokryty wapnem Piotruś. Przestraszony Tomek ucieka. Następnego dnia Piotruś cieszy się, że udalo mu się odpłacić Tomkowi za dokuczanie mu.

Postacie

Ciekawostki

Galeria