FANDOM

Ten artykuł jest o 'historia magazynowa'. Być może szukasz 'odcinek'.
WhistlesandSneezes(magazinestory)9
Gwizdanie i Kichanie

Gwizdanie i Kichanie (ang.Whistles and Sneezes) - jest historią magazynową. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Gabryś jest bardzo zły. Przeszkadza mu zachowanie Henia, który niedawno wrócił z warsztatu, gdzie otrzymał nowy kształt. W złości mówi mu, że niewłaściwie gwiżdże. Jakiś czas póżniej Henio zatrzymuje się na stacji Edka. Nagle przejeżdża obok niego Gabryś. Zepsuł mu się gwizdek, przez co wydaje stale głośny dżwięk. Henio mówi Edkowi co powiedział mu rano Gabryś. Gwizdek Gabrysia wkrótce zostaje naprawiony. Wieczorem tym razem to Henio śmieje się z gwizdania Gabrysia.

Następnego dnia Henio jest bardzo zadowolony. Zauważa stojących na moście chłopców i się z nimi radośnie wita. Chłopcy jednak nie machają do niego, tylko zaczynają rzucać w niego kamieniami. Pociąg się zatrzymuje, a chłopcy uciekają. Jeden z pasażerów chce wezwać policję, ale maszynista Henia ma inny pomysł. Mówi, że następnym razem Hneio kichnie na chłopców.

Jakiś czas póżniej Henio znowu musi przejechać pod mostem. Maszynista każe pasażerom dokładnie zamknąć okna wagonów. Wkrótce Henio dojeżdża do mostu i znowu zauważa stojących na nim trzech chłopców z kamieniami w ręku. Kicha na chłopców popiołem, dzięki czemu ci zostają ogłuszeni i nie udaje im się uderzyć go kamianiami. Henio jest zachwycony. Dzięki gwizdaniu i kichaniu dał nauczkę nie tylko Gabrysiowi, ale także niemądrym chłopcom.

Postacie

Ciekawostki

Niejasności

  • Na znakach przy peronie stacji Wellsworth nie widnieje nazwa stacji.

Galeria