FANDOM

-Zły i grubaśny! Oto on, Hektor straszny! | Nieznośne Wagony, Straszny Hektor, Seria 11

Horrid!32
Hektor
Hektor (ang. Hector) - jest wagonem towarowym służącym do przewożenia węgla i przyjacielem parowozów.

Historia

Gdy Hektor przybył na wyspę, Wiluś i Benio zaholwali go na bocznicę. Przez całą drogę wagon próbował się wyrwać małym lokomotywom i szarpał się z nimi. Bliżniacy ostrzegli Tomka by uważał na niego, ale ten był pewny, że zdoła przywołać go do porządku. Jednak gdy Tomek podjechał do Hektora, chcąc go napełnić węglem, ten krzyknął tak głośno, że Tomek się przestraszył i zaczął napełniać węglem inne wagony. Chwilę póżniej na bocznicę przyjechała Rózia. Gdy podjechała do Hektora, ten znowu głośno krzyknął. Różowa lokomotywa tak się przestraszyła, że uciekła. Niezadowolony Tomek podjechał odważnie Hektora i popchnął go tak mocno, że ten wypadł z torów. Wtedy Hektor przyznał się, że straszył lokomotywy tylko dlatego, że boi się zostać napełniony węglem. Gdy wagon został ustawiony z powrotem na torach, Tomek pokazał mu , że węgiel nie jest straszny, Hektor został napełniony węglem.

Prototyp

Hektor opiera się na wagonie towarowym Union Pacific #7801 z dodatkiem zderzaków.

Wygląd

Hektor jest pomalowany na kolor czarny. Ma po obu stronach namalowane białą farbą imię "HECTOR".

Występy

Tomek i Przyjaciele

W serii telewizyjnej Hektor wystąpił w:

Głosu Użyczyli

Ciekawostki

  • Początkowo w angielskiej wersji Hektor miał mieć na imię "Hopper". Imię to oznacza jego gatunek wagonu.
  • Imię Hektora w wersji angielskiej to tak naprawdę skrót od "Heavily Engineered Coal Truck On Rails".

Marketing

Wagony: