FANDOM

Ten artykuł jest o 'historia magazynowa'. Być może szukasz 'odcinek'.
DuckTakesCharge(magazinestory)10
Jak Kaczor Sobie Poradził

Jak Kaczor Sobie Poradził (ang.Duck Takes Charge) - jest historią magazynową. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Piotruś mówi dużym lokomotywom, że zawiadowca już wkrótce przydzieli mu nową lokomotywę do pomocy. Gabryś i Kuba zaczynają się śmiać. Uświadamia sobie, że duże lokomotywy często go wykorzystują. Piotruś smutno jedzie na stację.

Wkrótce zjawia się Marceli, nowa lokomotywa. Mówi zawiadowcy, że bardziej podoba mu się imię Kaczor. Zawiadowca zgadza się go tak nazywać. Prosi Piotrusia aby pokazał Kaczorowi wyspę. Wkrótce Piotruś i Kaczor zaczynają razem pracować. Gabryś, Kuba i Henio zaczynają rozkazywać nie tylko Piotrusiowi, ale także Kaczorowi. Kaczor postanawia się postawić.

Kaczor przedstawia Piotrusiowi swój plan. Razem z nim blokuje wjazd do hangaru dużym lokomotywom. Gabryś, Kuba i Henio są wściekli. Wtedy zjawia się zawiadowca. Strony przedstawiają mu swoje racje. Pan Szyneczka stanowczo mówi dużym lokomotywom, że tylko on na jego kolei może wydawać polecenie. Kaczor i Piotruś wychodzą z pojedynku obronną ręką, a duże lokomotywy już im nie rozkazują.

Postacie

Ciekawostki

Niejasności

  • Na szóstej ilustracji napis "GWR" na boku Kaczora jest pomalowany na kolor zielony, zamiast na żółty.
  • Na ostatnich dwóch ilustracjach poręcze obrotnicy nie są pokolorowane.
  • Nadkola Kaczora są pomalowane na kolor brązowy, zamiast na czarny.
  • Na kilku ilustracjach niebo jest bezbarwne.

Galeria