FANDOM

-Owce na targ, dzieci gospodarzowi, kurczaki do szkoły! | Tomek

ChickensToSchool39
Kurczaki do Szkoły
Kurczaki do Szkoły (ang. Chickens to School) - jest dwudziestym trzecim odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Tomek rozwozi węgiel od stacji do stacji przez całą noc i rano jest zmęczony. Momo to by udowodnić swoją użyteczność postanawia wykonać trzy specjalne zadania zlecone przez Pana Szyneczkę. Ma zabrać kurczaki na targ, owce zabrać do gospodarza, a dzieci zabrać do szkoły. Ponieważ jest zmęczony wszystko zaczyna mu się mieszać. W rezultacie owce zabiera na targ, dzieci do gospodarza, a kurczaki do szkoły. Tomek szybko odkrywa swój błąd, a Piotruś i Edek pomagają mu dowieżć owce, kurczaki i dzieci we właściwe miejsca.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Tomek Spieszy na Ratunek jest używany.
  • W szkole są widoczne flagi Filipin, Chin, Indii, Rosji i Hong Kongu.

Niejasności

  • Gdy nauczyciele na peronie szkoły rozładowują kurczaki, ostatni wagon się rusza.
  • Czy maszynista Tomka nie powinien wiedzieć gdzie należy wysadzić kurczaki, owce i dzieci?
  • Gdy Tomek po raz drugi przypomina sobie gdzie ma wszystko dostarczyć, w tle widać cień kamery.
  • Narrator mówi, że Tomek dostarczał węgiel do elektrowni węgla, a powinien powiedzieć z elektrowni węgla.
  • Nauczyciele powinni wiedzieć, że przed szkołą należy wysadzić dzieci, a nie kurczaki.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągu Tomka, Edka i Piotrusia.

Galeria