FANDOM

-Żaden parowóz nie robi takiej miny lepiej niż nasz Kuba! | Tomek

PoutyJames100
Marudny Kuba

Marudny Kuba (ang. Pouty James) - jest ósmym odcinkiem serii dwudziestej.

Fabuła

Kuba uwielbia być w centrum uwagi i często chwali się przed innymi lokomotywami. Często zatrzymuje się w niewłaściwym miejscu na stacji przez co pasażerowie mają problem z wyjściem z pociągu na peron. Skargi docierają do zawiadowcy, który nakazuje Kubie zmianę zachowania. Inne lokomotywy śmieją się z Kuby. Zawiadowca pozwala mu zostać w hangarze. Kubie stojąc w jednym miejscu się nudzi, więc przeprasza zawiadowcę i deklaruje chęć powrotu do pracy. Zawiadowca każe mu ciągnąć pociągi towarowe. Kuba strasznie narzeka.

Po rozmowie z przyjaciółmi Kuba postanawia przyłożyć się do swojej pracy. Inne lokomotywy go wspierają. Kuba zaczyna luć ciagnięcie pociągów towarowych. Szybko jednak wraca do swoich starych zwyczajów.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • W wielu scenach gdy Kuba hamuje, spod jego przednich małych kół wydobywają się iskry, mimo, że koła te nie mają hamulców.
  • Gdy Pan Szyneczka pozwala Kubie pozostać w hangarze, tory w tle unoszą się w powietrzu.
  • Gdy Staś przepycha wagon ze śmieciami Kuby, jeden z wagonów ma kolor czerwony, a nie zielony.

Galeria