FANDOM

-Witajcie moi przyjaciele! Tęskniłem za wami! | Hirek

TheBiggestPresentofAll22
Najwspanialszy Prezent
Najwspanialszy Prezent (ang. The Biggest Present of All) - jest szesnastym odcinkiem serii trzynastej.

Fabuła

Wszystkie lokomotywy są przejęte, gdyż na wyspę ma powrócić Hirek. Pan Szyneczka postanawia urządzić dla niego przyjęcie powitalne na stacji Knapford. Posyła więc japońską lokomotywę na czas przygotowań na przegląd do warsztatu, a Tomka prosi by ten powiedział o przyjęciu innym lokomotywom. Po drodze Tomek postanawia znależć dla Hirka prezent. Jest tym tak zajęty, że zapomina powiedzieć innym lokomotywom o przyjęciu.

Gdy Tomek dojeżdża na stację Knapford, okazuje się, że żadna lokomotywa tam się nie zjawiła. Wtedy przypomina sobie o tym co miał zrobić. Już nie myśli o prezencie dla Hirka, tylko szybko jedzie powiedzieć przyjaciołom o przyjęciu. Lokomotywy szybko dojeżdżają na stację. Na miejscu Tomek przeprasza Hirka, że nie znalazł dla niego prezentu, ale ten go pociesza mówiąc mu, że dla niego najlepszym prezentem jest możliwość przebywania ze swoimi przyjaciółmi.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Tomek wyjeżdżaz portu, na jego przedzie pojawia się dodatkowy czarny element.
  • Gdy Tomek po raz pierwszy spotyka Emilkę, stoi ona w pobliżu gospodarstwa, a po rozmowie z Tomkiem odjeżdża, ale póżniej gdy Tomek mówi jej o przyjęciu, Emilka nadal stoi w pobliżu gospodarstwa.
  • Tomek powienien wiedzieć, że Hirek nie potrzbuje szopy, dzwonka i kamieni z kamieniołomu.
  • W odcinku Tomek, Piotruś i Pociąg Pocztowy narrator mówi, że cztery wagony pocztowe są zbyt ciężkie dla jednej lokomotywy, ale w tym odcinku Piotruś ciągnie cztery wagony pocztowe bez kłopotów.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Tobika i Emilki.

Galeria