FANDOM

UnscheduledStops142
Nieplanowane Przystanki
Nieplanowane Przystanki (ang. Unscheduled Stops) - jest dziesiątym odcinkiem serii dwudziestej pierwszej.

Fabuła

Bercia psuje się podczas wyścigów z Tomkiem. Ten ma zamiast niej wozić jej pasażerów w czasie jej naprawy. Jeden z pasażerów mówi mu, że Bercia zawsze zatrzymywała się między przystankami, aby miał bliżej do swojego domu. Tomek spełnia jego prośbę i zatrzymuje się między stacjami.

Wkrótce również inni pasażerowie zaczynają prosić Tomka o zatrzymywanie się również między stacjami, a nie tylko na nich. W efekcie lokomotywa ma wiele nieplanowanych przystanków. Taka sytuacja i zachowanie pasażerów Berci denerwuje jego stałych pasażerów, a w końcu i samego zawiadowcę. Pociagi Tomka bowiem ciągle się spóźniają.

Pan Szyneczka wpada na pomysł jak rozwiązać problem nieplanowanych przystanków. Werbuje do pomocy Smrodka, piętrowy autobus, który ostatnio służył jako stragan warzywny na kołach. Smrodek wozi pasażerów Berci i zatrzymuje się między jej przystankami. Tomek z kolei wozi swoich stałych pasażerów, zatrzymując się wyłącznie na planowanych stacjach.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki