FANDOM

-Ostrożnie! Przestań myśleć o tych odbojnikach! | Marta

BufferBother62
Odbojnikowy Problem
Odbojnikowy Problem (ang. Buffer Bother) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Gdy Pan Szyneczka przeprowadza inspekcję w kamieniołomie, stwierdza, że Benio potrzebuje nowych odbojników. Posyła go więc do warsztatu. Wiluś jest zazdrosny i powoduje zamieszanie. Złoszcząc się doprowadza do ubrudzenia Marty pyłem. Wagony odkrywają jego słaby punkt i głośno śpiewają o nim złośliwą piosenkę. Wiluś stara się opanować sytuację, ale mu się to nie udaje. W wyniku złości, wykoleja się i wpada do rowu. Wtedy wraca Benio z nowymi odbojnikami i pociesza go mówiąc mu, że teraz on też będzie potrzebował nowych odbojników. Bliżniacy dochodzą do porozumienia.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Pan Szyneczka przeprowadza inspekcję, odbojniki Benia nie są uszkodzone.
  • Gdy Marta mówi: "Ostrożnie! Przestań myśleć o tych odbojnikach!", w oknie jej kabiny widać przewód.
  • Gdy Wiluś jest zielony z zazdrości, brakuje mu brwi.
  • Gdy Wiluś wpada do rowu, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Wiluś ma po wjechaniu do rowu uszkodzone przednie odbojniki, a wjechał tam tyłem.

Galeria