FANDOM

Polandxenglish

LordHarry
Lord Harry
  • Budowniczy: Winterthur
  • Data Przybycia na Wyspę Sodor: 1962r.
  • Numer: 6
  • Konfiguracja: 0-4-2

Lord Harry - jest małą lokomotywą wąskotorową, która pracuje na kolei Culdee Fell Railway. Obecnie ma na imię Patrick.

Historia

Lord Harry został zbudowany w szwajcarskiej fabryce Winterthur w 1922 roku i przybył do pracy na kolei Culdee Fell Railway w 1962 roku. Swoje imię otrzymał na cześć kierownika kolei, czyli Lorda Harry'ego Barrane. Lord Harry był początkowo bardzo kłopotliwy. Zatrzymał się na szczycie wzgórza przez co został ukarany przez zdjęcie tablicy z imieniem z boku jego kotła. Póżniej dostał jednak drugą szansę i kierownik pozwolił mu przetaczać wagony na bocznicy zabraniając jednocześnie ciągnięcia pociągów pasażerskich. Jakiś czas póżniej pomógł turystom, którzy zagineli w górach za co w nagrodę otrzymał nowe imię, czyli Patrick.

Charakter

Lord Harry początkowo był lekkomyślny i złośliwy. Póżniej jednak dostał nauczkę i teraz stara się być odpowiedzialny. Podejmuje ryzyko tylko wtedy gdy jest to absolutnie konieczne.

Prototyp

Lord Harry opiera się na lokomotywie wąskotorowej Padarn z kolei Snowdon Mountain Railway.

Wygląd

Lord Harry jest pomalowany na kolor fioletowy z pomarańczową podszewką.

Występy

W Railway Series Lord Harry wystąpił w:

Marketing

  • ERTL (obecnie nieprodukowane)

Galeria

Lokomotywy z Kolei Culdee Fell Railway:
GodredErnestWilfredCuldeeShane DooineyLord HarryAlaricEric