FANDOM

PipEmma
Pip i Emma
  • Klasa: BR Class 43
  • Konstruktor: BREL Crewe Works
  • Budowniczy: BREL Crewe Works
  • Konfiguracja: Bo-Bo

Pip i Emma (ang.Pip and Emma) - są dwoma lokomotywami spalinowymi typu BR Intercity 125.

Historia

Gdy Gabryś miał zabrać ważnych gości na stację Carlisle, Pip i Emma zabrały za niego pociąg pospieszny na stację Tidmouth. Pip miał zepsuty system chłodzenia, ale Emma nie miała z nim kłopotów dzięki czemu pociąg dojechał na czas do ostatniej stacji na trasie. Niestety Emma zapsuła się w pobliżu miasteczka Crovan's Gate więc Kuba pomógł jej wróci do domu.

W 1995 roku Pip i Emma przybyli na wyspę Sodor przywożąc ze sobą sławnego gościa pochodzącego z rodziny królewskiej. W 2011 roku Pip i Emma przywieżli na stację Tidmouth księcia Karola, który przybył na uroczystość setnej rocznicy urodzin chudego duchownego. Wtedy Pip i Emma stali się oficjalnie częścią zespołu lokomotyw grubego zawiadowcy.

Prototyp

Pip i Emma opierają się na lokomotywach BR Intercity 125. Lokomotywy te są najszybszymi lokomotywami o napędzie spalinowym na świecie, gdyż mogą osiągnąć prędkość 238 km/h.

Wygląd

Pip i Emma są pomalowane na kolor niebieski z żółtą podszewką, czyli tradycyjne barwy kolei British Railways dla lokomotyw serii 125. Przed dołączeniem do zepsołu lokomotyw grubego zawiadowcy Pip i Emma mieli namalowane po bu stronach białą farbą logo oraz napis "Intercity 125". Po dołączeniu do zespołu logo i napis zostały zastąpione przez napis "NWR" również namalowany białą farbą.

Występy

===Railway Series' W Railway Series Pip i Emma wystąpili w:

Galeria

Lokomotywy: