FANDOM

Polandxenglish

PushMe,PullYou38
Pomóż Mi!

Pomóż Mi! (ang. Push Me, Pull You) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

W parku ma się odbyć pokaz kukiełek w teatrze kukiełkowym. Sławek chce sam ciągnąć pociąg z rekwizytami teatru mimo, że jest on zbyt ciężki dla jednej lokomotywy. Sławek wyzywa Radka na pojedynek sił. Podczepia się do jednego końca pociągu, a Radek do drugiego. Nagle pęka zaczep i Sławek wraz z wagonami należącymi do teatru zaczyna szybko jechać w dół. Nie mogąc się zatrzymać, zderza się z Rudikiem i Damianem, a następnie wpada do stawu. Radek przybywa mu na ratunek, a Sławek postanawia naprawić swój błąd. Prosi Radka by ten zabrał wagony należące do teatru, a on sam jedzie pomóc Damianowi i Rudikowi. Po wszystkim dumny z siebie Sławek jedzie na pokaz kukiełek.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy kamera pokazuje z bliska koła Radka widać, że para nie wydobywa się z jego tłoków, tylko z torów.
  • Gdy kamera pokazuje z góry Sławka i jego wagony po zderzeniu z Rudikiem widać, że dwa pierwsze wagony są ubrudzone śmietaną, ale chwilę póżniej wagony te są czyste.
  • Gdy Sławek uderza w wagony ze śmietaną Rudika, uderza również w Rudika.
  • Lody powinny być przewożone w chłodniach, a nie na wagonie platformowym.
  • Sławek mógł ostrzec Rudika i Damiana głośnym gwizdnięciem.
  • Rudik i Damian powinni podróżować szybciej.
  • Wydaje się mało prawdopodobne, że żadne z dzieci nie widziało wcześniej teatru kukiełkowego.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Sławka, Rudika i Damiana.

Galeria