FANDOM

-Co powie gruby zawiadowca? | Piotruś

DieselDoesitAgain32
Powrót Diesla

Powrót Diesla (ang. Diesel Does it Again) - jest ósmym odcinkiem serii trzeciej.

Fabuła

Kaczor i Piotruś bardzo ciężko pracują w porcie i po pewnym czasie czują się tak zmęczeni, że Pan Szyneczka postanawia przydzielić im do pomocy dodatkową lokomotywę. Tą lokomotywą okazuje się Diesel. Dwaj przyjaciele, którzy nie ufają podstępnej lokomotywie spalinowej odmawiają współpracy i pozostają w hangarze. Wkrótce zawiadowcy udaje się nakłonić ich do powrotu do pracy, ale nie jest dobrze. Diesel żle wykonuje swoją pracę. Uderza w wagony tak mocno, że rozsypuje się ładunek, a następnie przestawiając wagony z porcelaną uderza je tak mocno, że te wpadają do wody. Wtedy zdenerwowany zawiadowca postanawia odesłać Diesla do domu.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Piotruś i Kaczor dychają ze zmęczenia, Piotruś ma twarz Tomka.
  • Gdy Tomek wyjeżdża ze stacji widać, że para wydobywająca się z jego komina przez chwilę unosi się w powietrzu a nstępnie znika. Dieje się tak dlatego, że film w tym momencie był cięty.
  • Gdy Tomek wyjeżdża ze stacji widać, że zamiast Ani i Klary ciągnie czerwone wagony.
  • Gdy Diesel uderza w wagony z ładunkiem, jego koła poruszają się nawet wtedy gdy się zatrzyma.
  • W polskiej wersji narrator mówi, że Diesel ponuro poklekotał przed siebie, ale ten się cofał.

Galeria