FANDOM

Polandxenglish

JamesWorksItOut21
Praca Kuby
Praca Kuby (ang. James Works it Out) - jest dwunastym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Kuba ma zabrać kilka wagonów do Wielkiego Wodnikowa. Edek i Harold ostrzegają go, że krótsza droga prowadząca do miasteczka została zasypana przez śnieg. Hektor radzi Kubie, którymi torami powinien pojechać, ale ten go nie słucha. Wkrótce czerwona lokomotywa wjeżdża w śnieżną zaspę i nie może z niej wyjechać. W końcu Kuba postanawia wysłuchać Hektora w wyniku czego bezpiecznie i szybko dojeżdża do miasteczka.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Kuba zatrzymuje się przed wzgórzem, jego koła napędowe przez chwilę się nie poruszają.
  • Gdy Kuba wjeżdża do Wielkiego Wodnikowa, Tomek i Staś mimo pogody nie są pokryci śniegiem.
  • Gdy wagony uderzają w śnieżną zaspę, niektóre z nich się wykolejają, ale gdy chwilę póżniej Kuba i Hektor w nie uderzają, wagony stoją z powrotem na torach.
  • Gdy kamera pokazuje z góry Tomka, Kubę i Stasia pracujących na bocznicy widać, że maszynista i palacz Kuby nie są wykonani za pomocą CGI.
  • Kuba nie powinien traktować Hektora jak pług śnieżny, gdyż to mogłoby uszkodzić jego zderzaki.
  • W drugiej scenie maszynista i palacz Kuby nie są wykonani za pomocą CGI.
  • Wagon służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Kuby.

Galeria