FANDOM

Emily'sPresent1
Prezent Emilki
  • Tytuł Oryginalny: Emily's Present
  • Data Publikacji: 7 marca 2007r.

Prezent Emilki (ang.Emily's Present) - jest historią magazynową, która została zilustrowana za pomocą zdjęć pochodzących z serii telewizyjnej. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Emilka jedzie odebrać specjalne wagony dla Gabrysia. Po drodze spotyka Diesla, który próbuje jej coś powiedzieć. Emilka jest dla niego niegrzeczna i mówi mu, że nie ma czasu na słuchanie cuchnących spalinowozów. Diesel jest zły. Szybko jedzie na bocznicę i odbiera wagony przed Emilką. Gdy Emilka dowiaduje się o tym co się stało, rusza w pogoń za Dieslem. Goni go po całej wyspie, ale nigdzie nie może go złapać. W końcu Emilka odzyskuje wagony Gabrysia i zauważa, że z wydechu Diesla wydobywa się brzydki dym. Diesel tłumaczy jej, że jego stary silnik wykończyła gonitwa po całej wyspie. Mówi jej też dlaczego zabrał wagony Gabrysia. Uważa bowiem, że jemu też należy się nagroda, gdyż podobnie jak Gabryś, on również ustanowił rekord.

Emilka opowiada o tym zawiadowcy, a ten postanawia dać Dieslowi nowy silnik wysokoprężny. Wkrótce na stacji Gabryś otrzymuje nowe wagony, a Diesel nowy silnik. Wszyscy są zadowoleni.

Postacie

Ciekawostki

Galeria