-Przecież to tylko pomnik! Łatwizna! | Damian

TheRunawayElephant15.png
Słoń Uciekinier

Słoń Uciekinier (ang. The Runaway Elephant) - jest szesnastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

W pobliżu torów kolei Skarloey Railway zostaje otwarty nowy park. Damian kończy swoją pracę przed wszystkimi lokomotywami. Wtedy w nagrodę zawiadowca pozwala mu odebrać Pomnik Słonia i dostarczyć go do parku. Damian wyrusza w drogę nie czekając na wagon służbowy. Po drodze zaczyna pędzić przed siebie. Lokomotywy mówią mu by zwolnił, ale ten już nie może, gdyż pcha go ciężki pomnik. W końcu Damian dojeżdża do parku i nie mogąc się zatrzymać uderza w bufory. Słoń wylatuje w powietrze i wpada do jeziora na terenie parku. Po naprawie Damian wraca na uroczyste otwarcie parku. Jest bardzo zdziwiony gdy zauważa, że pomnik słonia nadal stoi w jeziorze. Dowiaduje się, że zostanie tam na stałe, gdyż w wodzie prezentuje się o wiele lepiej mimo, że trafił tam w wyniku błędu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Damian mija Sławka, Sławek przygotowuje się do ciągnięcia wagonów, ale gdy spotyka Rudika pcha wagony a nie ciągnie.
  • Gdy Damian mija Rudika, maszynista mówi, że Rudik zagwizdał, ale Rudik jest spalinowozem więc nie posiada gwizdka tylko syrenę.

Galeria