FANDOM

-Przecież to tylko pominik! Łatwizna! | Damian

TheRunawayElephant15
Słoń Uciekinier

Słoń Uciekinier (ang. The Runaway Elephant) - jest szesnastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

W poobliżu torów kolei Skarloey Railway zostaje otwarty nowy park. Damian kończy swoją pracę przed wszystkimi lokomotywami. Wtedy w nagrodę zawiadowca pozwala mu odebrać Pomnik Słonia i dostarczyć go do parku. Damian wyrusza w drogę nie czekając na wagon służbowy. Po drodze zaczyna pędzić przed siebie. Lokomotywy mówią mu by zwolnił, ale ten już nie może, gdyż pcha go ciężki pomnik. W końcu Damian dojeżdża do parku i nie mogąc się zatrzymać uderza w bufory. Słoń wylatuje w powietrze i wpada do jeziora na terenie parku. Po naprawie Damian wraca na uroczyste otwarcie parku. Jest bardzo zdziwiony gdy zauważa, że pomnik słonia nadal stoi w jeziorze. Dowiaduje się, że zostanie tam na stałe, gdyż w wodzie prezentuje się o wiele lepiej mimo, że trafił tam w wyniku błędu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Damian mija Sławka, Sławek przygotowuje się do ciągnięcia wagonów, ale gdy spotyka Rudika pcha wagony a nie ciągnie.
  • Gdy Damian mija Rudika, maszynista mówi, że Rudik zagwizdał, ale Rudik jest spalinowozem więc nie posiada gwizda tylko syrenę.
  • Woda w jeziorze jest zabarwiona na zielono.
  • W jednej scenie maszynista Damiana wygląda inaczej.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek wagon służbowy jest określany jako wagon hamulcowy.

Galeria