FANDOM

Rosie'sFunfairSpecial75
Specjalne Zadanie Rózi
Specjalne Zadanie Rózi (ang. Rosie's Funfair Special) – jest trzecim odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Emilka i Rózia mają razem odebrać wagony wesołego miasteczka z portu i zabrać je na pole, w którym ma zostać ono rozłożone. Rózia chce ciągnąć je sama. Postanawia więc, że przyjedzie do portu pierwsza i odbierze wagony wesołego miasteczka przed przyjazdem Emilki. Rózia podczepia się do pociągu nie wiedząc. że do drugiego końca pociągu zdążyła się już podczepić Emilka. Rózia ciagnie pociąg tak mocno, że pęka zaczep i kilka wagonów zostaje w porcie. Po drodze Rózia gubi kolejne wagony, z którymi Bercia, Stefcio i Emilka mają kłopoty. Gdy Rózia dojeżdża na miejsce rozłożenia wesołego miasteczka odkrywa, że zgubiła prawie wszystkie swoje wagony. Z pomocą Kamusia naprawia swój błąd. Wkrótce pociąg znowu jest kompletny, a Emilka i Rózia razem zawożą go do celu. Wieczorem dwie lokomotywy razem obserwują bawiące się dzieci.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Rózia powinna zauważyć, że jej pociąg staje się coraz lżejszy.
  • Kierowca i pasażerowie Berci nie są wykonani za pomocą CGI.
  • Wielu ludzi bawiących się w wesołym miasteczku nie jest wykonanych za pomocą CGI.
  • Stefcio podczas zderzenia z wagonem powinien zostać gwałtownie odrzucony do tyłu.
  • Emilka podczas zderzenia z wagonem powinna się wykoleić.
  • Cukier powinien być przewożony w workach, a nie bezpośrednio załadowany do wagonu towarowego.
  • Siedzenia diabelskiego młyna są na tyle lekkie, że Rózia nie powinna potrzebować pomocy Kamusia by po wypadku załadować je z powrotem na wagon.
  • Kokosy to w rzeczywistości ziarna kawy.
  • Stefcio ma dżwięk gwizdka Tomka.

Galeria