FANDOM

Polandxenglish

OnSiteWithThomas63
Spotkanie z Tomkiem
Spotkanie z Tomkiem (ang. On Site with Thomas) - jest trzecim odcinkiem z serii Jacek i Firma Budowlana

Fabuła

Betoniarka Patryk chwali się, że jest najważniejszą maszyną budowlaną. To sprawia, że Jacek i Alf zaczynają się zastanawiać, który z nich jest tak naprawdę najważniejszy. Jacek pyta się o to Barona, który odpowiada mu, że to on jest najważniejszy, gdyż jest jedynym buldożerem w zespole. Jacek zadaje to samo pytanie Nelsonowi, który stwierdza, że to on jest najważniejszy, gdyż może przewozić ciężkie towary na swojej ładowni. Tymczasem to samo pytanie Alf zadaje Olkowi, który odpowiada mu, że wszystkie maszyny są tak samo ważne, a jeśli chodzi o pracę to najważniejsze jest wykopanie odpowiedniej dziury pod fundamenty budynku. Z kolei Nikodem mówi mu, że najważniejsi są operatorzy maszyn, którzy dbają o bezpieczeństwo.

Jacek i Alf są zakłopotani odpowiedziami i postanawiają nie zastanawiać się nad odpowiedzią na wcześniej postawione pytanie. Tymczasem Maks i Mateusz rywalizują ze sobą ścigając się. Nagle drogę zajeżdża im Patryk. Ciężarówki nie zamierzają zjechać mu z drogi w wyniku czego Patryk zostaje ochlapany mokrym cementem. Wtedy zjawia się Pani Joasia i stwierdza, że winię za spowodowanie wypadku ponoszą Maks i Mateusz. Pani Joasia ostatecznie potwierdza, że dla niej wszystkie maszyny są najważniejsze.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Tomek i Patryk powinni zostać umyci zaraz po ochlapaniu cementem, gdyż ten bardzo szybko schnie.
  • Dźwięk klaksonu Patryka to w rzeczywistości dźwięk syreny Sylwka. Patryk powinien też być nazwany biednym ponieważ też miał kontakt z cementem.

Galeria