FANDOM

Ten artykuł jest o 'odcinek'. Być może szukasz 'DVD'.

-Gdy pojadę wybojami, może ten dźwięk się pojawi! | Tomek

PopGoesThomas27
Strzelające Korki Tomka
Strzelające Korki Tomka (ang. Pop Goes Thomas) - jest ósmym odcinkiem serii czternastej.

Fabuła

W szepczącym lesie ma się odbyć przyjęcie dla dzieci i Tomek ma dostarczyć na nie lemoniadę. Po drodze lokomotywa jedzie po wyboistych torach podskakując. Korki butelek z lemoniadą głośno strzelając zaczynają odpadać, ale Tomek tego nie zauważa i dalej jedzie nieostrożnie, gdyż podoba mu się strzelający dżwięk. Lokomotywa mając nadzieję, że znowu usłyszy dżwięk szczelania nie jedzie prosto do lasu i wybiera dłuższą drogę. Nagle Tomek zauważa Pana Bańkę stojącego na przystanku autobusowym. Znowu zaczyna jechać nieostrożnie w wyniku czego korki butelek znowu zaczynają odpadać wydając sztrzelajacy dżwięk. Jeden z korków uderza w czerwony nos Pana Bańki. Nos wpada do kanału, a bez niego klaun nie może pojawić się na przyjęciu dla dzieci. Następnie Tomek przejeżdża po wyboistych torach w pobliżu pola ze świniami. Wkrótce korki butelek znowu zaczynają strzelać i uderzać w świnie w wyniku czego przestraszone zwierzęta w popłochu zaczynają uciekać.

Następnie Tomek szybko przejeżdża po wyboistych torach w pobliżu piekarni. Korki znowu zaczynają strzelać i uderzają w piekarzy. Ci tak się przestraszają, że opuszczają na ziemie ciasta, które piekli na przyjęcie dla dzieci. Następnie Tomek dojeżdża na najbardziej wyboiste tory na wyspie, czyli nierówne tory gdzie spotyka Kubę wiozącego dzieci na przyjęcie. Gdy go wyprzedza znowu zaczyna przyspieszać w wyniku czego strzelające korki butelek uderzają w kocioł czerwonej lokomotywy. Chwilę póżniej Tomek szybko przejeżdża pod budką dróżnika. Strzelajace korki uderzają dróżnika w głowę w wyniku czego ten żle przestawia zwrotnicę kierując Kubę wiozącego dzieci na niewłaściwe tory.

Tomek dojeżdża do szepczącego lasu gdzie spotyka zawiadowcę. Pan Szyneczka mówi mu, że przez niego dzieci oraz Pan Bańka nie dotarli jeszcze na przyjęcie. Zauważa też, że butelki są puste, gdyż lemoniada przez nieostrożną jazdę Tomka się z nich wychlapała. Wtedy z ostatniej butelki odpada korek i wydając głośny, strzelający dżwięk uderza w kapelusz zawiadowcy. Tomek postanawia naprawić swój błąd.

Tomek szybko wraca do piekarni. Piekarze szybko pieką nowe ciasta i ładują je na wagon. Następnie Tomek jedzie na stację Knapford by odebrać nowe skrzynki pełne butelek z lemoniadą. Następnie znajduje Pana Bańkę. Przeprasza go za kłopoty i postanawia zabrać go do lasu na przyjęcie. Gdy Tomek dojeżdża do lasu przywożąc ciasta, lemoniadę i Pana Bańkę wszystkie dzieci głośno wiwatują na jego cześć. Niebieska lokomotywa stwierdza, że widok szczęśliwych dzieci to najlepsze co może zobaczyć.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Lemoniada powinna być przewożona w zamkniętym wagonie towarowym, a nie na platformie.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociagów Tomka i Emilki.

Galeria