FANDOM

HastyHannah87
Szybka Hanna
Szybka Hanna (ang. Hasty Hannah) - jest siódmym odcinkiem serii dwudziestej pierwszej.

Fabuła

Hania jest przejęta bo ma zostać odnowiona. Tobik się martwi jak sobie bez niej poradzi. Zawiadowca poleca mu pracować pod nieobecność jego wagonu z Hanną, wagonem łudząco podobnym do Hanii.

Praca z Hanną okazuje się dla Tobika trudna. Wagon narzaka na wolną jazdę Tobika i zmusza tramwaj do przyspieszenia. O mały włos nie dochodzi do zderzenia z Bercią na przejeździe. Następnie przez zachowanie Hanny, o mało pociąg nie wykoleja się na stromym wzgórzu. W końcu Tobik ma dość i porzuca Hannę na bocznicy bez słowa.

Tobik odwiedza Hanię w warsztacie i chce ją odebrać, ale jej renowacja nie dobiegła jeszcze końca. Opowiada jej o kłopotach z nowym wagonem, nie podając jednak jego imienia. Hania każe przyjacielowi wrócić po swój wagon, gdyż może mieć później kłopoty z zawiadowcą.

Tobik wraca na bocznicę, ale nie ma już na niej Hanny. Okazuje się, że podłączyła się do pociągu Kuby i ekscytuje się szybką jazdą. Tobik przypomina jej, że jest tylko starym, małym wagonem pasażerskim i szybka jazda jest dla niej niebezpieczna. Hanna jednak go nie słucha i jedzie dalej z Kubą. Wkrótce Hanna uświadami sobie, że szybka jazda jej szkodzi. Uszkadza swój korpus i w końcu odłącza się podczas jazdy od pociągu Kuby. Tobik obwinia się za to co się stało, gdyż zostawił Hannę na bocznicy. Ta jednak stwierdza, że to jej wina, gdyż zachowywała się nieodpowiedzialnie.

Tobik zabiera Hannę do warsztatu. Tam okazuje się, że Hania została już naprawiona. Hania ujawnia, że ona i Hanna są siostrami i nazywa ją "szybką Hanną".

Postacie

Miejsca

Ciekawostki