FANDOM

-Dla Szasta muszę znależć dom! Poszukam tu i tam i wybiorę go! | Tobik

TobyandBash29
Tobik i Szast
Tobik i Szast (ang. Toby and Dash) - jest drugim odcinkiem serii piętnastej.

Fabuła

Szast dostaje nagrodę za ciężką pracę na kolei grubego zawiadowcy w postaci możliwości przebywania na wyspie Sodor przez cały dzień. Zawiadowca postanawia, że będzie towarzyszył mu Tobik. Tramwaj parowy i lokomotywa przeładunkowa pracują razem przez cały dzień, a wieczorem Tobik zabiera Szasta do swojego hangaru. Szast szybko zasypia. Następnego dnia Tobik postanawia znależć dom dla Szasta na wyspie Sodor. Najpierw dwie Tobik i Szast jadą na nierówny tor gdzie Szast przestrasza się kwaczących kaczek. Szast mówi Tobikowi, że chce wrócić do domu, ale Tobik go nie słucha. Następnie dwaj przyjaciele jadą do gospodarstwa gdzie Szast przestrasza się muczących krów. Szast znowu mówi Tobikowi, że chce wrócić do domu, ale Tobik znowu go nie słucha. W końcu Tobik i Szast dojeżdżają do klifu przy centrum ratowniczym. Szast po raz kolejny mówi Tobikowi, że chce wrócić do domu, ale Tobik po raz kolejny go nie słucha. Nagle Szast zauważa Prasta i Ferdynanda jadących tunelem na wyspę mgieł. Tobik w końcu zauważa, ze jego przyjaciel jest smutny i pyta się go dlaczego sie martwi. Szast mówi Tobikowi, że chce wrócić do swojego domu. Tobik uświadamia sobie, że powinien wysłuchać Szasta, a nie decydować o wszystkim za niego. Tobik i Szast jadą na wyspę mgieł gdzie Szast spotyka się z Prastem i Ferdynandem, swoimi najlepszymi przyjaciółmi. Jest bardzo szczęśliwy. Tobik stwierdza, że wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Szast na pewno widział wcześniej kaczki.
  • W polskiej wersji stacja Arlesdale End zamiast Końcówkowo jest określona jako Stary Zakątek.

Galeria