FANDOM

-Haroldowi wydaje się, że jest lepszy ode mnie, ale nawet nie umie przelecieć przez tunel! | Henio

ThomasandtheRumours55
Tomek i Plotki
Tomek i Plotki (ang. Thomas and the Rumours) - jest siedemnastym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Tomek zatrzymuje się na stacji gdzie czekają już na niego dzieci. Są smutne, gdyż zostaje zamknięty ich ulubiony plac zabaw. Tomek szybko jedzie o tym powiedzieć innym lokomotywom. Nagle przyjeżdża Piotruś i mówi innym, że specjalnego gościa przewiezie po wyspie Harold, a nie jedna z lokomotyw. Póżniej Gabryś zauważa Harolda i postanawia udowodnić mu, że jest od niego szybszy. Jest jednak nieostrożny w wyniku czego wjeżdża do naprawianego przez robotników tunelu. Tomek przybywa mu z pomocą i obawia się, że Gabryś zostanie oddany na złom. Pan Szyneczka mówi mu, że nie powinien słuchać plotek i wyjaśnia, że specjalny gość ma zbudować nowy plac zabaw dla dzieci. Gość stwierdza, że piasek z tunelu przyda się do piaskownicy.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek przyjeżdża do hangaru, cysterna stojąca obok niego ma żle przyklejony napis "Tidmouth Milk".
  • Gdy Piotruś zatrzymuje się na obrotnicy widać, że ogrodzenie na niej jest uszkodzone.
  • Gdy Henio wjeżdża do tunelu, na górze ekranu widać wyposażenie studia.
  • Gdy lokomotyway patrzą na Harolda, oczy Henia są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy dzieci mówią Tomkowi o zamknięciu ich placu zabaw, jeden z chłopców jest szczęśliwy.
  • Most Smrodka ma pod sobą tory, a nie drogę.

Galeria