FANDOM

-Witaj Tomku! Co robisz? | Rózia

ThomasandtheBirthdayMail31
Tomek i Urodzinowa Przesyłka
Tomek i Urodzinowa Przesyłka (ang. Thomas and the Birthday Mail) - jest dwudziestym trzecim odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Tomek ma dostarczyć prezenty urodzinowe dla Ali, małej dziewczynki mieszkającej w gospodarstwie na wzgórzu. Czekając na stacji Maron spotyka Rózię, małą lokomotywę, która lubi go naśladować. Tomek jest tym zdenerwowany i mimo ostrzeżeń Harolda o złej pogodzie wyrusza w stronę gospodarstwa. Po chwili zauważa, że Rózia jedzie za nim. Tomek postanawia ją zgubić i wjeżdża na inne tory prowadzące do gospodarstwa gdzie zostaje uwięziony przez lawinę ziemi. Tymczasem okazuje się, że Rózia pojechała tym samym torem co Tomek. Różowa lokomotywa szybko jedzie sprowadzić pomoc, a także zabiera wagony z prezentami. Po dłuższym czasie wraca i mówi Tomkowi, że pomoc dla niego jest już w drodze. Okazuje się też, że wraz z Rózią do Tomka przyjechała Ala. Dwie lokomotywy wesoło gwizdają z okazji urodzin małej dziewczynki.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Henio ma dżwięk gwizdku Gabrysia.
  • Wagony Tomka stale zmieniają swoje miejsce podczas jazdy.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Tomka i Henia.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Rózia ma na imię Różyczka.
  • W polskiej wersji gospodarstwo raz jest określane jako Wysokie Gospodarsto, a raz jako Wysoka Farma.

Galeria