FANDOM

Tylko umyj się za odbojnikami! | Madzia

WashBehindYourBuffers61
Umyj Się!
Umyj Się! (ang. Wash Benind Your Buffers) - jest dwudziestym szóstym odcinkiem serii jedenastej. Odcinek nie został wyemitowany w telewizji tylko wydany na płycie DVD pod tytułem Lokomotywy i Niebezpieczne Wycieczki. W Polsce został wyemitowany w telewizji wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej.

Fabuła

Radek i Sławek mają poprowadzić paradę lokomotyw. Madzia postanawia dopilnować by zostali na z tej okazji umyci. Ciężarówka jest tak podekscytowana, że sama się brudzi. Gdy przyjeżdża do wioski, jest już cała pokryta błotem. Chcąc oczyścić rurę wydechową, niechcący ochlapuje Radka i Sławka błotem. Na szczęście lokomotywy i ciężarówka zostają umyci bardzo szybko i mogą uczestniczyć w paradzie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Jest to ostatni odcinek, który został nakręcony bez użycia techniki CGI.

Niejasności

  • Gdy Sławek przebywa w kamieniołomie, ma uśmiechniętą twarz Radka.
  • Gdy Madzia wyjeżdża z kamieniołomu, droga unosi się i opada pod jej ciężarem.
  • Gdy Madzia ochlapuje Radka i Sławka błotem, ich oczy są całe pokryte błotem, ale chwilę póżniej nie są.
  • Gdy Sławek przebywa w kamieniołomie, jego tylne koło jest wykolejone.
  • Gdy Madzia zauważa orkiestrę dętą, tory w tle kończą się w krzakach.
  • Madzia nie powinna mówić robotnikom jak ci mają myć lokomotywy.
  • W rzeczywistości umycie Radka, Sławka i Madzi zajęłoby o wiele więcej czasu.
  • W zespole orkiestry dętej brakuje tubiarza.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Sławka, Radka i Piotrusia Sama.
  • W polskiej wersji Pan Patyczek mówi: "Paradę poprowadzą Radek oraz Sylwek!", zamiast "Paradę poprowadzą Radek oraz Sławek!".
  • W polskiej wersji w jednej scenie Sławek jest błędnie określony przez narratora jako Radek.

Galeria

Tomek i przyjaciele Umyj się

Tomek i przyjaciele Umyj się