FANDOM

-I ty nazywasz się samochodem? Nadajesz się na złom! | Grzegorz

LadyHatt'sBirthdayParty35
Urodziny Żony Grubego Zawiadowcy
Urodziny Żony Grubego Zawiadowcy (ang. Lady Hatt's Birthday Party) - jest czwartym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Pani Szyneczka ma urodziny i gruby zawiadowca wychodzi wcześniej z biura by zdążyć na jej przyjęcie urodzinowe, które ma się odbyć na stacji Kirk Ronan. Ponieważ lokomotywy mają dużo pracy, zawiadowca decyduje się pojechać swoim samochodem. Po drodze jego samochód wpada w dziurę i łapie gumę. Pan Szyneczka prosi przejeżdżającą w pobliżu Karolcię o podwiezienie. Karolcia jedzie najszybciej jak może w wyniku czego przegrzewa jej się silnik i zatrzymuje się w meisjcu. Następnie zawiadowca przesiada się do Grzegorza. Jego garnitur szybko brudzi się tryskającą wszędzie ropą. Wkrótce Grzegorz się psuje i wpada do rowu, a zawiadowca wpada do błota. Na szczęście zauważa stojącego w pobliżu Tomka. Niebieska lokomotywa zabiera zawiadowcę na stację. Pan Szyneczka w wchodzi na salę gdzie trwa przyjęcie urodzinowe żony, a wszyscy goście żartują z jego brudnego wyglądu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W polskiej wersji ten odcinek tak napawdę nosi tytuł "Urodziny Żony".
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Urodziny Pani Hatt".
  • Jurek Kowal jest kierowcą Grzegorza.

Niejasności

  • Gdy Pani Szyneczka śmieje się z mężą, jednemu z gości na przyjęciu brakuje brwi.
  • Nie ma żadnej wzmainki o tym co się stało z Karolcią i Grzegorzem po wypadkach.
  • Jak Tomek dojechał do wieży ciśnień jeśli jego palacz jest chory?
  • Jurek Kowal jest kierowcą Grzegorza.
  • Jurek Kowal nie ma brwi.
  • Pan Szyneczka na przyjęciu jest o wiele bardziej czysty.
  • Most Smrodka ma pod sobą tory, a nie drogę.
  • Gruby Zawiadowca jest na przyjęciu o wiele czystszy.
  • Maszynista Tomka się uśmiecha gdy mówi zawiadowcy, że palacz jest chory.

Galeria