FANDOM

-Jesteś naprawdę użytecznym listonoszem! | Tomek

MindthatBike6
Uwaga, Rower!
Uwaga, Rower! (ang. Mind that Bike) - jest dwudziestym szóstym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Listonosz Tobiasz dowiaduje się, że będzie musiał oddać swoją furgonetkę pocztową i wozić przesyłki na rowerze. Penego dnia Tobiasz przebywając na stacji Callan zostaje wezwany do biura zawiadowcy. Spiesząc się staje się nieostrożny. Opiera swój rower o wagon pocztowy Piotrusia. Maszynista lokomotywy tego nie zauważa w wyniku czego rower wpada pod koła wagonu i ulega zniszczeniu. Tobiasz jest smutny, ale następnego dnia jest szczęśliwy, gdyż kierownik poczty oddaje mu furgonetkę.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • To jest ostatni odcinek, którego narratorem w wersji amerykańskiej jest George Carlin.
  • To jest ostatni odcinek, który opiera się na Railway Series.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Uwaga na Rower".
  • W Lakeside Tobiasz wręcza list człowiekowi łudząco podobnego do Michaela Angelisa, ówczesnego narratora serialu. Nie wiadomo czy jest to przypadek, czy było to zamierzone.

Niejasności

  • Gdy kamera pokazuje wnętrze kabiny Piotrusia widać, że to tak naprawdę kabina Kaczora.
  • Gdy Piotruś przyjeżdża na stację Callan widać, że Olek stoi na boczniy, ale kilkanaście sekund póżniej Olek przejeżdża obok Piotrusia ciągnąc pociąg towarowy.
  • Biuro grubego zawiadowcy nie znajduje się na stacji Callan.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Tomka i Piotrusia.

Galeria

Uwaga Rower! - (HD) -Seria 4-

Uwaga Rower! - (HD) -Seria 4-