FANDOM

HeaveHoThomas!34
Za Ciężko dla Tomka

Za Ciężko dla Tomka (ang.Heave Ho Thomas!) – jest szóstym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytul jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Tomek jedzie do portu gdzie spotyka się z nową lokomotywą o imieniu Hank, który ma opinię bardzo silnego. Hank mówi z amerykańskim akcentem i nazywa Tomka małym co Tomek odbiera jako zniewagę. Tomek ma pokazać Hankowi całą wyspę jednocześnie wykonując swoją pracę. Tomek postanawia zabrać wszystkie swoje wagony jednocześnie by udowodnić nowej lokomotywie, że nie jest mały i słaby w wyniku czego uszkadza sobie cylinder tłoka. Wtedy Hank mówi mu, że nazywając go małym nie miał na myśli, że jest słaby. Tomek prosi nowego przyjaciela o pomoc w ciagnięciu ciężkich wagonów. Po skończeniu pracy Tomek i Hank jadą na stację Knapford gdzie odbywa się przyjęcie powitalne dla nowej lokomotywy.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Tomek i Hank wjeżdżają na stację Knapford, Henio ma twarz Gabrysia.
  • Gdy Hank mówi do Tomka na stacji Knapford widać, że tory w tle kończą się w krzakach.
  • Gdy Hank wjeżdża na stację Knapford, jego maszynista nie jest wykonany za pomocą CGI.
  • Wielu ludzi na stacji Maron pojawia się w kilku modelach CGI w jednej scenie.
  • Pan Szyneczka stwierdza, że wszystkie lokomotywy przybyły by przywitać nową lokomotywę, ale do portu przyjechali tylko Tomek i Piotruś.
  • Po przybyciu do pracy na wyspie Sodor odganiacz krów Hanka powinien zostać zastąpiony przez zderzaki.
  • Wagon służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Tomka.

Galeria