-Parowóz wpadł do wody! | Nieznośne Wagony

SomethingFishy38.png
Zapach Ryby

Zapach Ryby (ang. Something Fishy) - jest piętnastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Artur jest zasmucony, gdy to Tomek zamiast niego dostaje zadanie obsługi nowej linii wzdłuż wybrzeża. Tomek również narzeka, gdyż główną pracą na tej linii jest przewożenie ryb, których zapachu nie lubi. Gdy Tomek ma wypadek, Artur decyduje się wyznać zawiadowcy co czuje. W końcu to Artur na stałe obsługuje nową linię, a Tomek wraca do swojej pracy.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Na początku Artur ma dźwięk gwizdka Marcina.
  • Gdy Artur po raz pierwszy przyjeżdża do wioski rybackiej, w tle widać cień kamery.
  • Gdy Henio stoi w hangarze, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Pan Szyneczka przyjeżdża do hangaru, obok Artura stoi Henio, ale chwilę później stoi Gabryś.
  • Narrator mówi, że Artur był smutny, że nie może wozić ryb, ale ten wygląda na zadowolonego.
  • Gdy Tomek przyjeżdża do wioski rabackiej, białe wagony, są ustawione w środku pociągu, a szare po obu końcach, ale gdy przejeżdża przez most, białe są na jednym końcu, a szare na drugim. Póżniej gdy Artur zabiera wagony od wykolejonego Tomka, są one ustawione na przemian.
  • Tomek wpada do wody przodem, ale w wodzie jest ustawiony do góry.
  • Gdy wagony mówią: "Parowóz wpadł do wody!" mają twarze, których wcześniej nie mieli.
  • Gdy wagony mówią: "Parowóz wpadł do wody!" zamiast czterech są tylko dwa, a gdy na miejsce wypadku przybywa Artur, znowu są cztery wagony.
  • Gdy Artur zauważa Tomka w wodzie, ma dźwięk gwizdka Szymka.
  • Gdy Artur przybywa do portu w Brendam, jego wagon służbowy jest jaśniejszy niż wcześniej.
  • Pod koniec odcinka Marcin i Artur mają zamazane po jednej brwi.
  • Marcin jest widoczny w tle mimo, że nie został wprowadzony aż do odcinka Cisza i Spokój.
  • Szymek jest widoczny w tle mimo, że nie został wprowadzony aż do odcinka Gabryś i Szymek.

Galeria

Tomek_i_Przyjaciele_-_Zapach_Ryb_(171)

Tomek i Przyjaciele - Zapach Ryb (171)